donderdag 24 februari 2011

Dag 6: International 5 O'clock Tea time!

Vandaag bestaat de afdeling Politechnico do Porto 25 jaar!!! Daarom hebben we vandaag samen met 17 andere nationaliteiten gezorgd voor een leuke dag! Elk land had typische gerechtjes klaargemaakt :) mhhh! Wij, met ons klein Belgenlandje, waren goed vertegenwoordigd! Onze tafel stond vol met lekkere dingen. Deze morgend hebben we 40 wentelteefjes gemaakt, andere belgen hadden Jules De Strooperkoekjes en chocolade meegebracht! Lekker Lekker Lekker! Met het resultaat dat er nu niks meer over is :)

Voordat we aan onze kookkunsten konden beginnen hebben we eerst afscheid moeten nemen van onze mooie vleugelpiano... Jammer genoeg is deze definitief verkocht! De verhuis heeft zeker een uur geduurd, 600kg verhuizen is niet niks!
















Een gelukkige verjaardag gewenst aan Meneer Van lokeren! Hiep Hiep Hoeraaaaaaaaaaaa!
Morgen is het de beurt aan Ine!


Moeke en vake hebben me deze avond ook nog gebeld! Echt superlief van hen! Het deed me deugd om hen zo nog eens te horen! Via deze weg nog eens een dikke knuffel en kus voor hen!
Terwijl ik hier aan het werken was op mijn blog vertelde Ine me dat ze het blog van Anne aan het lezen was (meisje dat we deze middag hebben leren kennen). Op deze blog stond de verrassing van deze avond :( Een gezellige drink met enkele toffe meisjes uit Belgiƫ en uit Duitsland! We hebben samen een stukje pizza gegeten en daarna een glaasje champagne gedronken :) superleuk!



Daarna hebben Ine en ik nog een beetje gedanst op de muziek van Dodo The One en heb ik haar ook nog een rug- en voetmassage gegeven! De beste verjaardag ooit zei ze :) Opdracht 1 geslaagd dus ;)

Morgen zet ik de foto's op mijn blog! Slaapwel iedereen!

2 opmerkingen:

  1. wat een ervaring weer met zoveel nationaliteiten,ons belgenlandje goed eer aan gedaan,super!!!
    een heel gelukkige verjaardag voor ine,hip,hip,hoera!!!!
    dikke knuffels en kusjes van ons he xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige verjaardag Ine!
    Geniet ervan!
    kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen