zaterdag 26 februari 2011

Dag 7: Ine is jarig!

Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaa!

Deze ochtend zijn Ine en ik naar de les van motor education geweest. Hier hebben we onszelf kort moeten voorstellen in het Frans. Nadien heeft de leraar de evaluatie van de komende lessen besproken in het Portugees. Enkele medestudenten hebben ons nadien uitgelegd hoe het systeem in elkaar zit.

De les in de namiddag van motor education is niet doorgegaan doordat de leraar niet aanwezig kon zijn. Doordat we toch vrij hadden op Ine haar verjaardag hebben we besloten om een uitstapje naar de zee te maken.

Voordat we naar de zee konden vertrekken ben ik nog naar de bakker gelopen voor de tweede verrassing! Woensdagavond ben ik een taart gaan bestellen. Ik heb dan in mijn beste Portugees proberen uitleggen wat er allemaal aan, op en bij moest. Dit is toch goed gelukt, want de taart zag er gewoon fantastisch uit! Bovendien was ze ook geweldig lekker!

Na het fantastische uitstapje naar de zee zijn we iets gaan eten in een Portugees visrestaurant.
Hier was niet veel speciaals aan... Geef mij maar vissticks met puree! :) Daarna hebben we de metro terug genomen richting Porto centrum. Daar hadden we afgesproken met Thomas (onze nieuwe appartement-genoot) om iets samen te drinken. Hij zat daar met nog enkele andere Belgen. Ze nodigden ons uit, om mee te gaan naar een kotfeestje bij twee Belgische meisjes, maar hier was ik veel te moe voor. Ik heb de bus richting huis genomen en Ine is nog wat verder gaan feesten voor haar verjaardag! :)

Dit was het voor vandaag! :)

Adeus! x


















3 opmerkingen:

  1. heel tof dat jullie de sfeer van de kust ook al eens kunnen proeven hebben,gezellig!!!!!
    amaai,die talen he frans,portugees,engels,t,is wel de moeite!!!!
    lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maaike! Die foto dat je zo in die stoel zit en je haar naar achter flappert is ZO mooi!

    BeantwoordenVerwijderen