zondag 27 februari 2011

Dag 9: Werken voor school!

Ik ben zonet geld gaan afhalen om de huur voor de maand maart te kunnen betalen aan Francisco. Het is de afspraak dat we telkens aan het begin van elke maand moeten betalen. Hierna moeten we enkel nog de maand april in orde brengen. Joepie!

Vandaag gaan we eens goed doorwerken voor school! Dat wil zeggen dat ik mijn blog zal aanvullen, de agenda voor school in orde maak en enkele andere taken in orde maak!


Vanavond staat er spaghetti op onze menu! Daarvoor nog even stofzuigen en dan zijn we weer helemaal klaar voor een nieuwe schoolweek!

Adeus! x

3 opmerkingen:

  1. he maaike,de foto,s zijn supermooi!!!
    nog veel werk en studieplezier daar,
    we denken aan je xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve zus,

    als we jouw blog zo lezen heb je het wel enorm naar je zin en dat is fijn om te zien en te horen.
    We kijken ook al uit om daar zo in Porto rond te lopen en volop te genieten! Voor de rest is hier alles prima.
    Een pootje van Nina en een dikke smakkerd van ons,
    je grote zus en schone broer xxxx;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hehe superlief! Ja hoor ik heb het hier inderdaad goed! Ik kijk al uit naar jullie komst :) Kan ik jullie de mooiste plekjes in Porto laten zien ;)
    xxx
    toedeloeeeeeeeeeee xxx LY!

    BeantwoordenVerwijderen