zaterdag 2 april 2011

Dag 43: "Marktjes-tijd"!

Vandaag een mooie pullover gekocht voor mijn 3 mannen :) papa Roby, Michielemans en Dodoke! Hopelijk vinden jullie ze mooi en is de maat goed :p


Vandaag was het kussengevecht op het plein van Aliados. Ik kon helaas niet mee gaan vechten, want heb deze middag een valpartij gemaakt, hier ons appartement. Pols pijn gedaan :(

Morgen dagje voor school werken, want volgend weekend zijn mama, papa , zusje Joke en schone-broer Michiel hier!!!!!!!!!

Liefs, Maaike x

3 opmerkingen:

  1. Maaike toch!
    Lomp zijn heeft zijn nadelen e sjoeke ;p
    Ik heb de mama gezien deze week! ;)
    Je kijkt er naar uit om ze terug te zien zeker?
    Doe da daar nog goed!
    Kmis je!
    kusjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :p haha! ja kijk er ongelofelijk naar uit! Wnr kom jij eigenlijk richting Portugal? xx
    kmis je twooooooooooooooo! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vertrek volgende week donderdag richting portugal. ;)
    Ik weet nie juist den hoeveelste da is..
    Het is dan de 1e week vd paasvakantie ;)
    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen