zondag 24 april 2011

Dag 65: Zalig Pasen iedereen!




De ochtend hoorde ik de hele tijd een bel rinkelen. Net Van de Walle :), maar nee toch niet, het was de priester die rondkwam bij de oudere mensen om hen vrede te wensen en om hen het beeld van Jezus een kus te laten geven. Dan had Maaike de paashaas wat lekkers voor de deur van Thomas en Ine gelegd :) Smullen maar! Het deed raar mama en papa via de telefoon te horen om me een zalig Pasen te wensen... Ik prefereer toch om dergelijke dingen thuis, bij de familie te vieren hoor!

Nadien ben ik samen met Laure naar de misviering in Marques geweest! Het was de moeite! Er waren heel veel mensen aanwezig! Normaal gezien gingen we na het kerkbezoek naar de fitness vlakbij Casa de Musica, maar die was uiteraard gesloten! :) Omdat het toch goed weer was, zijn we dan maar richting het strand gegaan, om daar een frisse neus te halen! Mhhhhhhhhhh.
Na 4 uur onderweg geweest te zijn, (mits de bussen heel zelden rijden vandaag) ben ik weer blij thuis te zijn! Net op tijd thuis blijkbaar, want het begint hier superhard te regenen, donderen en bliksemen! Amai, amai, het wondere Porto :)












Ik ga nu genieten van een lekker kinder-eitje! :) Toedeloe xxx

PS: Kan de paashaas, me aub nog een nieuwe laptop brengen? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten