dinsdag 26 april 2011

Dag 67: Strijken!

Deze ochtend was ik al snel wakker. Ik heb de afwas gedaan, mijn kleren gestreken, samen met Ine tortilla's gemaakt, ... Is dat niet flink van mij?

Nadien hebben Ine en ik een PowerPoint gemaakt over visuele problemen, om ons seminarie op 9 mei, voor te stellen aan de klas. Spannend!

Toen was Fransisco onze huisbaas hier! Met de sleutel van de brievenbus!!!!!! Ik heb 2 kaartjes gekregen!!!! Vanuit Apeldoorn en van Roemenië! Echt geweldig! Doet zo'n deugd, te horen dat ook bij jullie alles goed gaat, en dat jullie zo aan me denken! Vet lief! :) Héhé!










Nu nog wat verder werken aan mijn innoverend project, en dan zit het er weer op voor vandaag!
xxx Kusjes xxx

1 opmerking:

  1. mooie foto,s
    je doet dat daar heel goed,om fier op te zijn!!!
    dikke knuffels xxxx

    BeantwoordenVerwijderen