donderdag 7 april 2011

Dag 47: Poppenkast!

De les van drama was heel leuk vandaag. Na de opwarming leerden we kennismaken met de 'Portugese poppenkast'. We mochten allemaal een pop uitkiezen. Met de 4 poppen die we in ons groepje hadden hebben we vervolgens een verhaaltje gemaakt. In deze opdracht hebben we vooral moeten werken aan ons stemgebruik. Na een kwartier heeft elke groep een kleine voorstelling gegeven. Dit was heel leuk!


Na de les van drama, zijn Ine en ik richting zee gereisd. Het was heel warm, ook al kwam de zon er niet altijd door. We lagen al een tijdje op het strand dichtbij het water, want het zand stond gloeiend heet, ... en op een bepaald moment kwam de zee opeens zo dicht, ... onze handdoeken nat :)

Ik en Anne
Optreden in Trindade (metrostation)
Nonkel Danny en het 'vispannetje'

Nadien zijn we terug naar huis gekeerd en hebben we de les aerobic mee gevolgd. Ik zag knalrood, het was een zeer intensieve les voor mij! Eens terug thuis hebben we genoten van 'nonkel' Danny zijn zelfgemaakte vispannetje! Lekker lekker! Hij heeft ons ook al beloofd dat hij vrijdag stoofvlees zal maken. Mhhhhhh!

Omdat 'North Shopping' elke dag open is tot middernacht, zijn ine, ik en Hélene nog even gaan shoppen. Geen goed idee, want ik was zo moe dat ik geen kleren meer kon zien! :)

Slaapwel :*
Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten