vrijdag 22 april 2011

Dag 62: Geen internet, geen tv, geen telefoon, ... geen sleutel!

Na een uurtje werken voor school, valt ineens alles weg. Ik had geen internet meer, kon niemand bellen of horen via de vaste telefoon, en de TV deed het ook niet meer. Terwijl ik op zoek was naar de bron van dit probleem, was er het vervelende geluid van ons alarm, dat aangaf dat er iets mis was met de verbindingen! Om zot van te worden :s. Ik was de hele tijd alleen thuis, en dacht na enkele uurtjes eens een frisse neus te halen. Ik stap ons appartement buiten, en plots besef ik dat ik de sleutel vergeten was. Ik had mezelf dus opgesloten. Gelukkig had ik mijn gsm bij, waar ik Ine mee kon bereiken. Zij waren in het winkelcentrum, aan Estadio Do Dragao. Al wandelend heb ik dan gelukkig een verkorte weg gevonden om naar haar toe te gaan. (Dank u wel papa Roby!)


Eens terug thuis, werkt het internet, telefoon,... nog steeds niet! Ik ben dan maar op zoek gegaan naar een buurman/-vrouw, die ons verder kon helpen. Vlak boven ons, woont een Arabisch gezin, en deze man heeft ons fantastisch goed geholpen. Hij heeft gebeld naar de verantwoordelijke maatschappijen van ons appartement en heeft alles terug op orde gesteld. Blijkbaar was er vandaag een groot defect over heel Porto.

s'Avonds heeft Thomas nog lekkere lasagne gemaakt. Het was weer lekker!

Kusjes! Maaike x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten