zaterdag 16 april 2011

Dag 57: Afscheid nemen :(

Deze nacht niet zo goed geslapen... Ik heb de hele nacht liggen waken. Ik heb geen wekker, en ik wou zeker op tijd in het hotel zijn om mama, papa, Joke en Michiel uit te zwaaien, ...

Aangekomen in het hotel, merkte ik al snel dat het niet zo vlotjes ging met de bagage. Joke en Michiel hadden maar 1 koffer meegebracht. Daarom moesten ze het gewicht verdelen over de 3 koffers. Opdat ze waarschijnlijk boven hun gewicht zaten (en dan 12 euro per extra kg moeten betalen), dacht ik eraan om nog een trolley extra te kopen, in een Chinese shop vlakbij het hotel. Dat hebben ze dan ook gedaan! :)

Dan was er het minder leuke moment... Afscheid nemen in Trindade! Het was een vermoeiende, maar hele leuke week samen! Ik heb er enorm van genoten! BEDANKT!

Ze hangen nu in de lucht :) Goede reis! xxx

1 opmerking:

  1. he maaike,ja,ja,back to belgium!!! duizendmaal dank voor de supermooie vakantie die we daar samen hebben mogen beleven,porto is geweldig mooi!!! supertof dat we konden samenzijn,dank je wel voor alles,weet dat we trots en fier op je zijn... en vergeet je geen nieuwe slippers te kopen he,ha,ha,ha!!! wat een ongelooflijke tijd daar samen in porto!!! dank,dank,dank xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen