woensdag 13 april 2011

Dag 54: Fietstocht!

Mama, papa, Joke en Michiel hebben vandaag besloten om een dagje te gaan fietsen! Ze zullen ze Casa da Musica een bezoekje brengen, de tuinen van Seralves, Parc de cidade aan de zee, ... Ik ben benieuwd hoe hun dagje zal verlopen zijn! Vanavond komen ze naar mij, en gaan we samen iets gaan eten in het restaurant hier vlakbij.

Ik heb besloten om vandaag eens uit te slapen en wat door te werken voor school! Mijn stoel hier op de kamer, liet het me niet echt toe om te werken :))))) en de honden van de buren ook niet echt! :)
Wat een dag! Hahaha!






Straks nog wat brieven lezen van mijn Hilketje en nog een mailtje sturen naar de coördinator van de lagere scholen hier in de buurt.

Zo dat was het weer voor vandaag! Tot morgen! xxx <3

2 opmerkingen: