zondag 8 mei 2011

Dag 79: Afscheid genomen =(

Zalige moederkesdag mama!!!!!!!!!!!!! xxx Laat je maar eens goed verwennen!
Nonkel Guy, heb gehoord dat het feestje dik in orde was! Jammer dat ik niet bij kon zijn!

Vandaag was de laatste dag, samen met Dorin in Porto... :( Het afscheid viel me zwaar! Het is nu al enorm raar om hier terug alleen thuis te zijn. Geen knuffels en geen kusjes meer. Geen angst, Maaike! 17 Juni zie ik hem weer terug in België en 25 mei kan ik terug knuffels en kusjes ontvangen van mijn Belgisch ontvangstcomité! Héhé!

Morgen terug naar school! Dat wordt weer wennen!

Dikke kus allemaal! xxx Maaike

2 opmerkingen:

  1. Maaikelief!
    Hilke stuurt je veel virtuele knuffels en kussen!!
    xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooooooooooooooooooooooh dank je wel hilketjelief! xxx nog 2 weekjes en Maaike is back in town! :) muah!

    BeantwoordenVerwijderen