woensdag 11 mei 2011

Dag 82: Paniek!

Eindelijk hebben we nog eens wat anders gedaan bij drama. Ook deze keer was het niet echt leerrijk, maar het voelde wel wat beter aan. Zoals enkele lessen geleden, konden we experimenteren met verschillende schaduwen. Volgende les moeten we hier een  individuele voordracht voor geven met aangepaste muziek.





Daniëlla ( een Portugees klasgenootje) is deze middag bij ons pizza blijven eten. Het was gezellig. Ze heeft Ine en mij reeds uitgenodigd om zondag bij haar thuis een typisch Portugees gerecht te gaan eten.

Deze namiddag heb ik nog goed doorgewerkt voor school. Ik heb mijn handleiding afgewerkt en doorgestuurd en heb enkele ideetjes op punt gezet die ik wil gebruiken om de toepassing van eXe te maken. Nadien heb ik nog enkele sollicitaties verstuurd voor vakantiewerk.

Dan was het grote paniek! Mijn laptop viel plots helemaal uit en kon hem via de startknop niet opnieuw aanzetten. Vervolgens nam ik de batterij eruit en het werkte nog steeds niet. Na enkele minuutjes geduld, kon ik hem toch weer aan de praat krijgen! GELUKKIG maar!

Nog even werken aan mijn portfolio en dan weer tijd voor wat ontspanning!

Nog exact twee weken en we zijn weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Maaike xxx

1 opmerking:

  1. he maaike,je hebt daar nog goed je bezigheid!!!
    succes,geniet meisje van deze onvergetelijke belevenis!!!
    kusjes en dikke knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen