donderdag 26 mei 2011

Dag 96: Veilig thuisgekomen!

Hallo allemaal!

Ons avontuur zit erop! De drie maanden zijn voorbij gevlogen! Niet normaal!
Gisterenmorgen mijn kamer en de badkamer nog eens een goede poetsbeurt gegeven en dan namen we de taxi richting luchthaven. (Met de bus en de metro was niet haalbaar met zoveel bagage, haha!) De kuisvrouw heeft ons zelfs geholpen met onze bagage tot de taxi te brengen! :)

Met stress gingen we richting de luchthaven. Ondanks dat ik nog een tas van ongeveer 5 kg heb achtergelaten (die Héléne midden juli zal meebrengen voor mij), hebben we toch nog extra moeten bijbetalen! Samen hadden we 9 kg te veel. We hadden dan nog het geluk dat ze onze handbagage niet hebben gewogen! :) Ondanks dit alles, zijn we heel goed thuis geraakt.

Toen ik aankwam op de luchthaven van Zaventem wist ik niet wat me overkwam. Ik zag dat Hilke er stond, mijn zus Joke en schone broer Michiel, mama en papa, moeke, vake en oma! Een hele bende die klaarstond met cadeautjes, bloemen en spandoeken! Een overweldigend en fantastisch gevoel!

Eens thuisgekomen, hebben we allemaal samen een heerlijk glaasje porto gedronken op ons tuinterras! Het was heel raar om weer thuis te zijn, ... Een nieuwe toilet, een nieuwe televisie, enzovoort, en dan terug in mijn eigen bedje mogen slapen! Heerlijk! :)













Zo, dit was mijn Erasmus-avontuur! Ik heb er enorm van genoten! Het was een heel leerrijke ervaring! Iets om nooit meer te vergeten!

Dikke knuffel!
Het ga jullie goed!

xxx
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten