zaterdag 21 mei 2011

Dag 92: Logboek + picknick Anne!

Vandaag heb ik goed kunnen doorwerken aan mijn logboek internationalisering, dat al 62 pagina's dik is geworden! Deze avond moet het afgewerkt worden, zodat ik het maandag kan laten afdrukken en samenbundelen!

Deze middag waren we uitgenodigd om samen met Anne te gaan picknicken aan de overkant van de Douro rivier. 30 Mei verjaart ze, en daarom wou ze nu al iets organiseren (mits Ine en ik woensdag huiswaarts keren) met ons. Het was echt super gezellig! Het prachtige uitzicht op Porto stad zal ik zeker missen! Dank je wel Anne! Toen we terug naar huis keerden, zagen we dat enkele Portugezen aan het betogen waren, hoogstwaarschijnlijk voor een politieke zaak.

Zoals jullie al weten zijn Ine en ik morgen weer uitgenodigd om een fransesinha te gaan eten bij Daniella thuis! Hopelijk wordt het goed weer en kunnen we nog eventjes richting de oceaan!







Tot morgen!

Liefs, Maaike xxx

1 opmerking:

  1. he maaike,wat jij daar beleeft in het mooie porto,onvergetelijk!!!
    we zijn dan ook heel trots op jou en heel fier dat jij zoiets kan en wil meemaken,UNIEK gewoon!!!
    hele dikke knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen