vrijdag 13 mei 2011

Dag 84: Werken, werken, werken, ...

Deze ochtend vroeg opgestaan, maar mijn motivatie om voor school te werken wou tot deze namiddag maar niet komen opdagen. Daarom heb ik nog even genoten van het zonnetje op ons dakterras!

Nadien, ben ik toch een beetje in actie kunnen treden. Heb een reflectie kunnen schrijven over twee nieuwe actiepunten! Jawel jawel! Nog 3 actiepunten te gaan!

Wat ik gisteren vergeten zeggen was: Ik ben super super super super blij! Waarom?????? Omdat mevrouw Hendrickx en meneer Van Lokeren zeer enthousiast waren over mijn reeds uitgewerkte handleiding! (Deel van de opdracht voor mijn innoverend project.) Het deed enorm deugd om hun positieve commentaar te lezen! Hopelijk is mijn stageschool hier even enthousiast over!


Nu nog even een korte reflectie schrijven over hoe de voorbije twee weken zijn verlopen en klaar is kees.

Tot morgen!

xxx
Liefs, Maaike

1 opmerking:

  1. he maaike,da moet zeker deugd doen,
    zo,n positieve reacties te krijgen van je mentoren,doe zo verder lieve schat!!!

    BeantwoordenVerwijderen