donderdag 19 mei 2011

Dag 90: Onze laatste schooldag!

Deze ochtend is mijn buisje uit mijn rechteroor gekomen! Héél raar gevoel was dat! Na 5x buisjes gehad te hebben, is het de eerste keer dat ik het met mijn eigen ogen kon bewonderen! Hopelijk heb ik dit vanaf nu nooit meer nodig!



Onze laatste schooldag zit erop! Ongelooflijk, maar toch is het zo!
Tijdens deze laatste les van muziek, hebben we onze tweede en laatste taak moeten voorstellen. (ritmische activiteiten op het liedje van "Pirates of the Caribean", vandaar ook mijn sjaal :p). Ook deze taak was een succes! Het geeft ons een goed gevoel om onze erasmusperiode op deze manier af te sluiten.







Dinsdag moeten we nog 1 keer naar de school gaan om al onze documenten in orde te brengen. Dan zullen we ook al onze punten kennen! Spannend!

Mijn portfolio is bijna klaar! Wat ga ik gelukkig zijn als alles afgewerkt zal zijn!

Kusjes! xxx Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten