maandag 23 mei 2011

Dag 93: Francesinha a la Daniela!!

Gisteren ben ik voor de laatste keer naar Primark geweest, en heb al zo'n grote bagage! :s Aiaiaiai!

Zoals ik jullie vorige week al had verteld waren we gisteren terug uitgenodigd bij Daniela thuis. Hier hebben we voor de laatste keer francesinha gegeten! De beste ooit! Ook deze keer was het weer super gezellig!! Eén van de mooiste momenten die ik nooit zal vergeten!!

Tijdens het eten zat ik steeds met de reclame van onze supermarkt in mijn hoofd, ik zong deze eventjes voor en dit vonden Daniela en haar ouders zo fantastisch! Hahaha! Daarna hebben we Daniela haar broer aan de telefoon kunnen horen, hij zit op Erasmus in Rotterdam en kon enkele woorden in het Nederlands spreken! Dat was wel apart!








Ons cadeautje: Belgische zeevruchten!

Nu ga ik naar school om mijn logboek te laten afdrukken (65 pagina's) en ga ik ook naar het kantoor van onze internationale coördinator Inês. Hopelijk kan ze ons alle nodige documenten bezorgen!

xxx Maaike

1 opmerking:

  1. Het einde is nu echt in zicht!
    Nog even en je bent weer in ons Belgenlandje!
    Geniet nog maar een beetje! ;)

    tot snel xxx

    BeantwoordenVerwijderen