vrijdag 20 mei 2011

Dag 91: Souvenirtjestijd!

Deze ochtend zijn Ine, Joke en ik voor de eerste keer gaan ontbijten, in het bakkerijtje hier vlakbij. Zo zijn we naar het overdekte marktje van Bolhao gegaan. Daar heb ik nog enkele kleine souvenirs gekocht! Ook heb ik mezelf nog even in de watten gelegd en enkele typische, mooie, Portugese juweeltjes gekocht. :)

Deze namiddag heb ik lekkere fruitsalade gemaakt, genoten van het zonnetje en  ik heb mijn artikel voor mijn innoverend project uitgeschreven. Tussen het werken door, probeer ik toch nog goed te genieten van mijn laatste dagen hier in Porto hoor! Op naar morgen! xxx

Liefs, Maaike

1 opmerking:

  1. he maaike,GENIETEN,dat moet je zeker doen!!!!
    een onvergetelijke tijd daar he in porto,veel succes nog met taken daar,heel veel liefs,xxx

    BeantwoordenVerwijderen