maandag 9 mei 2011

Dag 80: seminarie!

Deze voormiddag hebben we tijdens drama voor de zoveelste keer weer een herhalingsles gekregen! Dit is echt niet leuk meer.... Daarna hadden we Art, waarbij we onze taak, ons kinderboek, zo goed als hebben afgewerkt. Morgen zou het helemaal klaar moeten zijn!




Nadien zijn Ine en ik nog even naar huis gekomen om ons seminarie over visuele problemen (les special education, inclusion) nog eens te overlopen. Ondanks de stress is ons seminarie zeer goed verlopen. We kregen de volgende commentaar van onze professor: "It was wonderfull!".





Nadien had ik een afspraak met Sonja, een goede klasgenoot en tevens mama van prachtige dochter. Ik had met haar de afspraak gemaakt om na de les een kort interview te houden over het Portugese schoolsysteem (taak school) Het was een zeer aangenaam gesprek met haar.



Eens thuisgekomen, zag ik dat Thomas alles netjes aan het opruimen was in de keuken! Ik was zo fier op hem :) Nu is het tijd om de taak over het interview af te werken!

Saluuketjes :) xxx Muah!

1 opmerking:

  1. he maaike,
    super goed gewerkt,bravo!!!! voor jou en ine!!!
    een goed team!!!
    veel succes daar nog,dikke knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen