donderdag 19 mei 2011

Dag 89: Porto campeão!!!!

Porto is kampioen!!!! Ik kon de sfeer van op het plein Aliados tot hier horen! Geweldig!
Doordat ik gisteren nog tot laat aan mijn portfolio heb gewerkt, ben ik niet meer naar Aliados gegaan, waarvan ik nu wel een beetje spijt heb.

Zoals Ine en ik wel hadden verwacht, was ook onze laatste les drama zeer nutteloos. Van de 150 minuten, hebben we 5 min. actief kunnen zijn. Dan hebben we ons schimmenspel voor de klas mogen tonen. De rest van de tijd, hebben we nog 4 andere schimmenspelen kunnen waarnemen.

Morgen onze definitieve laatste schooldag! Spannend! xxx

Liefs, Maaike

1 opmerking:

  1. Meisjes,
    jullie fantastische avontuur zit er bijna op!
    Geniet nog van de laatste dagen!
    Dat zal wel geen probleem zijn ;)
    Een avontuur om nooit te vergeten!
    Tot snel!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen